رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بوشهر یکی از استان‌های مستعد در رده پایه این رشته به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز امروز در مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر این استان را یکی از استان‌های مستعد در رده پایه عنوان کرد و افزود: دختران تنیس باز بوشهری درمسابقات باشگاهی جوانان کشور موفق به کسب مقام سوم شدند.

او به موفقیت فدراسیون تنیس روی میز در رویدادهای ورزشی و انتصاب‌ها اشاره کرد و ادامه داد: کشورمان در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور قطر به مقام پنجم آسیا رسید که نخستین مقام در تاریخ ورزش تنیس روی میز است.

 رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: اکنون دبیرکلی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا پس از ۵۰ سال در اختیار ایران و افشین بدیعی قرار گرفته است.

بدیعی با اشاره به اینکه خودش نیز به عنوان عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی منصوب شده‌ است، عنوان کرد: همچنین ۳ نفر از اعضای این فدراسیون نیز صاحب کرسی شدند و یکی از این کمیته ها یعنی کمیته جنسیتی آسیا به فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون واگذار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: بعد از دوسال وقفه و خسارت‌های جبران ناپذیر کرونا به ورزش، اماکن ورزشی استان با جمعیت کمتر از یک سوم فعالیت ورزشی خود را در رشته‌های مختلف آغار کرده‌اند.

احمد بهروزیان فرد با اشاره به زیر ساخت‌های ورزشی استان، توجه جدی فدراسیون‌ها را در زمینه میزبانی‌ مسابقات و اردو‌های تیم ملی خواستار شد.

او بیان کرد: در ۶ ماه دوم سال با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی می‌توانیم در رشته‌های زیادی میزبان اردو‌های تیم ملی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از مجموعه‌هایی که در سال ۱۳۶۰ از اماکن ورزشی شهر بوشهر جدا شد زمین کنار مجموعه شهیدصدوقی بود که با تلاش‌های انجام شده دوباره این مکان به این اداره کل واگذار شد و قرار است خانه تنیس روی میز استان در آینده در آن ایجاد شود.

در این مجمع تفاهم‌نامه خرید ۵۰ میزتنیس روی میز ایرانی با نام نوشاد برای توسعه ورزش تنیس روی میز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، خیرین، رئیس هیات تنیس روی میز و رئیس فدراسیون به امضا رسید.

انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.