«مبارزان جنبش صلح» ضمن تنظیم نامه‌ای سرگشاده به بایدن از وی خواستند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را تحریم کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه اسرائیل هیوم، جنبش «مبارزان صلح»، از طریق رسانه‌های اجتماعی خود فراخوانی صادر کردند و طی آن از مردم آمریکا خواستند که از اعمال تحریم علیه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

به گفته این گروه، این کمپین در تلافی تصمیم گانتس در ماه گذشته انجام می‌شود. ماه گذشته، گانتس دستوراتی را علیه انجمن حمایت از زندانیان و حقوق بشر آدامیر، گروه حقوقی الحق، اتحادیه کمیته‌های زنان فلسطین، اتحادیه کمیته‌های کشاورزی و مرکز تحقیق و توسعه بیسان فلسطین صادر کرد و آن‌ها را سازمان‌های «تروریستی» نامید.


جنبش مبارزان صلح با تنظیم نامه سرگشاده‌ای به بایدن، خواستار اعمال تحریم‌ها علیه گانتس بر اساس قانون جهانی مگنیتسکی شده است. مبارزان این جنبش معتقدند که دستورات گانتس موجب آزار و اذیت این شش سازمان حقوق بشر فلسطینی شده است.

طبق قانون جهانی مگنیتسکی، آمریکا اجازه دارد افرادی را که به‌عنوان متخلفان حقوق بشر معرفی می‌شوند تحریم، دارایی‌های آن‌ها را مسدود و از ورود آن‌ها به آمریکا جلوگیری کند.

گروه مبارزان صلح که سال ۲۰۰۶ تأسیس شد، یک سازمان غیردولتی داوطلبانه متشکل از مبارزان سابق فلسطینی و صهیونیستی است که اکنون در مبارزه بدون خشونت علیه اشغالگری و شهرک‌سازی فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار