مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نبود زمین فوتبال استاندارد را مشکل قدیمی و اساسی فوتبال این شهرستان خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مظفر شاملی، مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: یکی از کمبودهای اساسی ورزش فوتبال آبادان نبود زمین مناسب است و با وجود سابقه و قدمت این رشته ی ورزشی در این شهرستان، هنوز یک زمین خاکی استاندارد  در آن وجود ندارد.

او با اشاره به  استعدادهای فراوان در زمینه ی فوتبال در آبادان افزود: برای پرورش و شکوفایی این استعداد ها، به تجهیزات و توپ فوتبال است و این در حالی است که هیات فوتبال این شهرستان از یک زمین فوتبال مناسب  نیز بی بهره است.

شاملی تربیت بازیکنان را دارای اهمیت ویژه ای دانست و بیان کرد: همواره در آموزش فوتبال به افراد مستعد ، توجه به جوان ها از اولویت کاری این موسسه بوده است تا افزون بر به اوج رسیدن باشگاه صنعت نفت ،بازیکنان خوبی نیز به جامعه ی ورزش معرفی شوند.

مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از آغاز ثبت نام ها و بازگشایی دوباره مدرسه فوتبال صنعت نفت دراین شهرستان خبر داد تا به زودی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آموزش افراد علاقمند از سر گرفته شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.