رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح های ورزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی رضایی شکیب، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بودجه مورد نیاز اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سال جاری برای اجرای طرح های ورزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی و ملی مصوب ابلاغ گردید.

او افزود : ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار فصل ورزش و تفریحات برای تکمیل هشت طرح ورزشی مانند زمین چمن مصنوعی فوتبال از محل‌ تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و توسعه متوازن تامین شد همچنین ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اهدایی نفت، موضوع سه درصد درآمد نفت خام و گاز طبیعی و ارزش افزوده ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه پرداخت گردید.

وی بیان کرد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات ملی برای بهسازی و تکمیل پروژه ورزشی چمن طبیعی فوتبال واقع در بوارده جنوبی تخصیص داده شده که با مشخص شدن پیمانکار و شروع کار پروژه این اعتبار جذب خواهد شد.

رضایی شکیب به اختصاص ۳۳ میلیارد ریال برای احداث خانه تخصصی جودو و احداث خانه ورزش های رزمی آبادان اشاره کرد و گفت: این ۲ پروژه در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی از پیگیری اختصاص ۸۰ میلیارد برای تکمیل استادیوم فجر اروندکنار، ۹۵ میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی ورزشگاه پنج مهر آبادان از محل ارزش افزوده و ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث پروژه بزرگ دهکده ورزشی المپیک آبادان خبر داد و گفت: نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری برای تامین این اعتبار هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به کمبود زیرساختهای ورزشی در این شهرستان افزود: ۵۰ درصد مشکلات ورزش آبادان مربوط به کمبودزیرساخت است که با پایان یافتن عملیات احداث مجموعه ورزشی روباز در جوار رودخانه بهمنشیر بخشی از این مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.