رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در آبادان با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونایی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضایی‌شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان روز دوشنبه با اشاره به تعطیلی برخی از رشته‌های ورزشی رزمی، استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی و پربرخورد از زمان شیوع کرونا تاکنون گفت: این باشگاه‌ها وام‌هایی بین ۱۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال و بر اساس مساحت و نوع فعالیت دریافت کردند.

او افزود: در آبادان ۱۳۲ فضای ورزشی خصوصی و دولتی وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مکان متعلق به اداره ورزش و جوانان آبادان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان آبادان به تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تذکر کتبی داده شد تا فعالیت خود را تا اطلاع بعدی متوقف کنند.

رضایی شکیب افزود: از امروز هر باشگاه ورزشی که بر خلاف مصوبه ستاد کرونا شهرستان آبادان فعالیت داشته باشند پلمب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و با باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.