معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

خط کشی ۱۳۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ایلام

رضایی گفت: در سال جاری یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان ایلام خط کشی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدرضا رضایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام  گفت: اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام متمرکز بر چند مقوله اساسی در حوزه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل است.

او بیان کرد: یکی از این موارد نگهداری شبکه راه‌های موجود است، با توجه به اینکه شبکه راه‌های استان به طول ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر و ارزش بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان یک سرمایه ملی است، چه در سطح استان و چه در سطح ملی نیاز است که به این سرمایه توجه ویژه‌ای شود.

رضایی عنوان کرد: اکثر این راه‌های استان به صورت راه‌های فرعی و روستایی و نیز جاده‌های اصلی در سطح استان است، با توجه به وجود مرز مهران و تردد زوار عتبات و صادرات کالا نیاز به این است که شبکه راه‌های استان که راه‌های اصلی استان به آزادراه و بزرگراه ارتقاء پیدا کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد: بخش دیگر از فعالیت‌های راهداری استان، موضوع ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح راه‌های استان است.

او یادآور شد: در سال گذشته در بحث شانه سازی راه‌ها بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر در سطح استان بازسازی و ترمیم شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۶۵ کیلومتر از پرتگاه‌هایی که احتمال سقوط خودرو‌ها در این نقاط است با اجرای خاکریز ایمن شده است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: حمل و نقل ، خط کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.