مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام :

یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های ایلام خط کشی شد

دلخواه گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان ایلام در سال جاری اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نورالله دلخواه،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های ایلام در سال جاری خط کشی شده است ،گفت : خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

او ادامه داد: نیرو‌های اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط کشی‌ها را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ‌های فعال خود انجام داده است.

دلخواه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بیان کرد: نگهداری راه‌های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این اداره کل است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.