معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: پویش مرگ بر استکبار به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بستر شبکه شاد مدارس این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز هدف از اجرای پویش مرگ بر استکبار در بستر شاد در این استان را برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۱۳ آبان با توجه به شرایط کنونی، تقویت روحیه وحدت ملی و همگرایی اقشار مختلف و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز افزود: دانش آموزان این استان با انتشار پیام، نقاشی، عکس نوشته و خواندن سرود آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو می‌توانند در پویش مرگ بر استکبار در بستر شاد شرکت کنند.

او با اشاره به اهمیت شناخت جوانان و نوجوانان نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران و کل جهان است، گفت: دانش آموزان این استان  با ارسال آثار فرهنگی و هنری خلاقانه می‌توانند رویداد‌های ۱۳ آبان را به زبان قلم و هنر در این پویش به تصویر بکشند.

فهمیده افزود: ارسال پیام‌های تبریک به دانش آموزان این استان در پیام رسان شاد و کانال‌های تربیت سیاسی و اجتماعی، تشکل‌ها و شورا‌های دانش آموزی ازبرنامه‌های مهم مدارس  این استان در روز ۱۳ آبان است.

او گفت: دانش آموزان  این استان در روز ۱۳ آبان همچنین یکی از شعار‌های مرتبط با روز ۱۳ آبان را به شکل‌های مختلف ازجمله «خوشنویسی، پلاکارد، نقاشی و خط» تهیه و عکس آن را در بستر شاد و سایر پیام رسان‌های داخلی منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/ر .ن

 

برچسب ها: دانش آموزان ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.