معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تا کنون حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که طرح واکسیناسیون دانش آموزان این استان بدون هیچ مانعی از هفته اول مهرماه درحال انجام است، گفت: دانش آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم که شامل ۱۱۰ هزار نفر می‌شود زیر پوشش این طرح قرارگرفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم ۲ نوبت واکسن سینوفارم، همانند بزرگسالان، تزریق می‌شود.

علیزاده با بیان این که کلاس‌های حضوری مدارس از آبان ماه در البرزآغاز می‌شود، گفت: انتظارمی رود که دانش آموزان باقی مانده به همراه والدین هرچه سریعتر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: اطلاع رسانی لازم به منظور ترغیب دانش‌آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کرونا در بستر شبکه شاد و پیامک برای اولیای دانش آموزان از طریق مدارس محل تحصیل آنان ارسال شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز  افزود: دانش آموزان به هنگام مراجعه شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.