مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت:خیّران ۳۹۰ میلیارد ریال به ایتام در آذربایجان‌غربی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال، نزدیک به ۳۹۰ میلیارد ریال کمک مالی از سوی خیّران به ایتام و فرزندان محسنین کمک ۳۹۰ میلیارد ریال خبران به ایتامدر استان صورت گرفته است.

سهندی افزود: ۴۳ هزار و ۹۴۵ نفر در این استان حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند که این رقم را نیز تا پایان سال افزایش می‌دهیم.

وی اضافه کرد: این تعداد خیّر، حمایت از ۱۳ هزار و ۷۷۹ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده داشته و ماهانه مبلغی را به عنوان حمایت مالی واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر، روند کمک به ایتام در آذربایجان غربی بسیار تسهیل شده و با ارائه شماره کارت ایتام مورد نظر حامیان، مبالغ واریزی به صورت مستقیم در حساب آنان واریز می‌شود.

سهندی با دعوت از شهروندان برای حمایت از ایتام در آذربایجان غربی بیان کرد: شهروندان خیّر می‌توانند با ارسال عدد "۱" به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir و تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کرده و حامی ایتام شوند.

تعداد حامیان ایتام در آذربایجان غربی طی هفت سال گذشته حدود ۱۸ هزار نفر بود که این رقم در هفت سال به حدود ۲ برابر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.