پویش شور عاطفه‌ها برای کمک به تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند در استان آذربایجان غربی آغاز شد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بیان کرد: پویش شور عاطفه‌ها در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی، با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» امروز آغاز شد و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری، تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

او افزود: ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است و چهارشنبه ۷ مهر نیز زنگ شور عاطفه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان نواخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری، اولویت کمک‌ها برای تهیه گوشی و تبلت هوشمند برای دانش آموزان نیازمند پیش‌بینی‌شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم خیّر آذربایجان‌غربی در شور عاطفه‌های امسال، بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مشارکت کنند که این رقم در مقایسه با شور عاطفه‌های سال گذشته، ۴۱ درصد رشد خواهد داشت.

سهندی گفت: هم‌اکنون ۲۷ هزار دانش‌آموز و یک هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد آموزشی و حمایتی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد‌های دستوری #۱*۸۸۷۷* و #۱۲* وهمچنین شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ در شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.