رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: به همّت حامیان متوسط سرانه دریافتی نقدی و غیر نقدی ایتام در شهرستان شوط در صدر میانگین استانی قرار گرفته است.

محرم آقاپور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه میزان مساعدت حامیان در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۵ درصد رشد دارد، گفت: به همّت حامیان متوسط سرانه دریافتی نقدی و غیر نقدی ایتام در شهرستان شوط در صدر میانگین استانی قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد  و ۳۰۰میلیون ریال در راستای کمک به ایتام و محسنین توسط حامیان مساعدت شده است، افزود: متوسط سرانه دریافتی چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در شهرستان شوط بوده که متوسط سرانه استان ۲میلیون و ۶۵۰هزار ریال است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوط در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۱۲۱ نفر حامی نیکوکار، حمایت ۴۴۰نفر از ایتام و محسنین را بر عهده دارند، افزود: از این تعداد، ۱۷۷ نفر یتیم  و ۲۶۳ نفر فرزندان محسنین هستند.

آقا پور ادامه داد: میزان مساعدت سال‌جاری حامیان نسبت به زمان مشابه سال گذشته در شهرستان شوط با رشد ۱۳۵ درصدی همراه بوده است.

وی با قدردانی از حامیان این عمل انسانی با بیان اینکه هم اکنون متوسط سرانه دریافتی نقدی ایتام شهرستان شوط درصدر استانی است، اظهار داشت: مردم شریف می‌توانند با مراجعه به این نهاد در شهرستان همچنان با پرداخت مبالغی ناچیز به ایتام و محسنین کمک کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.