فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: علل و عوامل ماندگاری زندگی مشترک در بین زوج‌های جوان را با همه وجود درک و برای تقویت آن‌ها باید تلاش کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم ازدواج فرزندان کارکنان و پاسداران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همسرانی که پاسداران ما را به عنوان همسر پذیرفته‌اند از آنان ممنونیم و امیدواریم که خداوند متعال بر توفیقات آن‌ها بیفزاید و بتوانند زندگی آرام و شایسته انسان آزاده داشته باشند.

وی افزود: زوج‌های جوان با عنایت الهی و همت خودشان و همراهی خانواده‌ها یک گام جدی برداشته‌اند و آن گام انتخاب همسر بوده که قطعا به شایستگی انجام شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افتخار ما پاسداری از انقلاب اسلامی است پاسدار نشده‌ایم که فقط سلاح در دستان ما در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم بلکه سلاح به دست داشتن تنها یکی از کار‌های ما بوده و صد‌ها رسالت و ماموریت داریم که با ید به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان خدمتگزاران شما در مجموعه سپاه با همه توان و ظرفیتی که داریم احساس مسوولیت کرده تا زمینه زندگی آرام و بدون حاشیه را برای شما فراهم سازیم.

سردار شفاهی ادامه داد: فرزندپروری یکی از مستحبات موکد فراموش شده است که انشاالله به آن توجه کنید تا در آینده نه چندان دور شاهد تربیت فرزندانی شایسته و صالح باشید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار