پرپنچی گفت: برای مددجویان جوان کمیته امداد با همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای استان تهران و خودروسازی سایپا فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز، ۱۰ آبان ماه، تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان اداره کل فنی حرفه‌ای استان تهران، گروه خودروسازی سایپا و اداره کل کمیته امداد استان تهران با هدف انجام سیاست گذاری‌های کمیته امداد در جهت  آموزش و اشتغال زایی و توانمند سازی جامعه هدف برای مددجویان آقا، بین سنین ۱۸ تا ۲۵ سال انجام شد.

سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: افراد در این طرح به وسیله‌ی فنی حرفه‌ای آموزش می‌بینند و با مدرکی که به آنان ارائه می‌شود، خودروسازی سایپا آنان را در قسمت‌های مختلف استخدام می‌کند.

پرپنچی بیان کرد: این طرح در ابتدای کار است و در صورتی که گسترش پیدا کند می‌توان با دیگر شرکت‌هایی که توانایی ارتباط  دارند برای مددجویان و خانواده‌هایشان خدمات درآمدی ایجاد کنیم. با این اتفاق و خروج تعدادی از افراد  از پوشش کمیته امداد، فرصت برای کسانی که پشت نوبت هستند و یا شرایط استفاده از خدمات کمیته امداد را دارند فراهم می‌شود.

وی افزود: در مرحله اولیه این طرح ۵۰ نفر آموزش می‌بینند و پس از آن در شرکت سایپا مشغول به کار شده و به مرور تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد. بر طبق علاقه مندی که بین مددجویان وجود دارد می‌توانند از این طرح بهره ببرند و شرایط بر اساس نیاز‌های شرکت سایپا خواهد بود و بر اساس آن معرفی می‌شوند.

وی تاکید کرد: از اول سال تا الان بالغ بر ۴ هزار و ۶۸۷ فرصت شغلی داشته ایم و مباحث آموزش کاریابی و اشتغال انجام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار