خزعلی گفت:بسیاری از تهدید‌های امروز، حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته و به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی در محیط خانواده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: برنامه‌ای که برای معاونت زنان و خانواده تعریف شده در دو بخش توانمندسازی زنان و حمایت از زنان سرپرست خانواده و همچنین آسیب‌زدایی از حوزه زنان و خانواده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در همین رابطه کنترل و کاهش آمار آسیب‌هایی همچون طلاق و اعتیاد که حوزه زنان و خانواده را بسیار تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، در دستور کار است و تلاش می‌کنیم از افزایش این آسیب‌ها جلوگیری و در گام بعد برای کاهش آن اقدام کنیم.

خزعلی گفت: بسیاری از تهدید‌های امروز، حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته و به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی در محیط خانواده است، این جنگ نرمی است که سال‌هاست دشمن در پیش گرفته و ما باید آن را گردنه‌ای بدانیم که اگر توسط دشمن فتح شود خیلی از چیز‌ها را از دست می‌دهیم و نهاد مهم خانواده فرو می‌ریزد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: اگر این آسیب‌ها به خانواده‌ای وارد شود به دلیل محور بودن زنان در خانواده، آسیب جدی، دشوار و در مواردی جبران ناپذیر خواهد بود.

او افزود: بنابراین نیاز داریم بسیاری از قوانین و آیین نامه‌ها را بازنگری کنیم و هم در سبک اجرا و هم در بیان آن با توجه به تحول‌های جامعه، الگوی مناسب را ارائه دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: همچنین نیاز است که الگو‌های تربیتی و راهبرد‌های مورد نیاز در این حوزه را با استفاده از قواعد فقهی و حقوقی و با بهره‌گیری از زبان روز و هنر برای زنان و دخترمان بیان کنیم و بتوانیم بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی مسیر حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و جلوگیری از تهدید‌های دشمنان در محیط خانواده و جامعه را طی کنیم.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار