استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه گام اول در مسیر توسعه تکمیل زیرساخت‌ها است گفت: امروز گرفتار مساله راه هستیم و اگر بخواهیم استان و اقتصاد آن پیشرفت کند نیاز به این مهم داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با جمعی از ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در تاریخ کسانی که دنبال نام بودن هیچگاه اثری از آن‌ها نخواهید دید، اما کسانی مانند شهیدحاج قاسم سلیمانی گمنام رفتند و نامشان در تاریخ جاودان خواهد بود.

وی افزود: کشور ما میثاق با خدا، رهبری و شهدا دارد بنابراین هیچ گاه از مسیر خود منحرف نمی‌شود و البته ما هم وظیفه داریم تا راه، مسیر، ارزش‌ها و آرمان آنان را پاس بداریم و راه گم نکنیم.

استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: ما باید کرامت خانواده‌های شهدا را در جامعه حفظ کنیم و من در همین نشست‌ها دیدم که بسیاری از خانواده‌ها از امکانات محروم هستند و برای من، معاونان و مشاوران این امر فرض است که به آنان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا آرمان‌های زنده امام (ره) هستند و هر جا که آنان را نگه داشتیم ارزش‌های انقلاب را حفظ و درست عمل کرده‌ایم خاطرنشان کرد: نقطه نظرات خانواده‌های شهدا مهم است و من تلاش می‌کنم که از این نقطه نظرات با تشکیل اتاق اندیشه‌ورز استفاده کنم.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه ما توسعه را همراه با زنده نگه‌داشتن آرمان شهدا می‌خواهیم گفت: اگر قرار باشد سیستان و بلوچستان توسعه پیدا کند ما توسعه را بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب خواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مسیر انتقال آب از دریای عمان از طریق این استان باشد تا مشکل آبی منطقه برطرف شود بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های این منطقه در مرز‌ها است و اگر معیشت مرزنشین تأمین شود شاهد کاهش قاچاق و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود و ما تلاش داریم تا این مرز‌ها را باز کنیم.

مدرس خیابانی با بیان اینکه اولویت‌های سیستان و بلوچستان به راحتی قابل شناسایی است، اما باید برای استفاده از این مزایا تامین اعتبار و تامین مالی باید انجام شود افزود: در رابطهبا انتصاب مدیران آزادانه و بر مبنای شایستگی تصمیم گرفته خواهد شد.

انتهای  پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار