معاون عمرانی استاندار گفت: آمار تصادفات منجر به فوت قزوین پنج سال متوالی روند کاهشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه آمار تصادفات منجر به فوت قزوین پنج سال متوالی روند کاهشی دارد، گفت: البته هنوز تلفات جاده‌ای درون شهری و برون شهری در استان قزوین وجود دارد و باید نسبت به کاهش آن‌ها بازهم اقدامات دیگری انجام شود.

فرخزاد با اشاره به تدابیر صورت گرفته برای برطرف کردن مشکلات نقاط حادثه خیز استان قزوین، اضافه کرد: در قالب کمیته کاهش تصادفات منجر به فوت استان قزوین، نقاط حادثه خیز احصا و برای هر کدام از آن‌ها به فراخور موقعیت مکانی تصمیمات مورد نظر اتخاذ می‌شود.

وی افزود: از جمله نقاط حادثه خیز استان قزوین می‌توان به دوربرگردان محور دانسفهان به بوئین زهرا، آراسنج، منطقه حصار خروان در شهرستان البرز و نقاطی از شهر‌های ضیاء آباد و تاکستان اشاره کرد.
معاون عمرانی استاندار گفت: هر کدام از این مسیر‌ها مشکلاتی در زمینه تامین اعتبار، جابه جایی تاسیسات زیربنایی و تملک دارد که قرار شد هرکدام از این موارد به صورت جداگانه پیگیری و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

فرخزاد اضافه کرد: البته اگر مشکلات این نقاط برطرف شود نقاط دیگری در اولویت قرار می‌گیرد و نسبت به کاهش مشکلات آن‌ها اقدام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار درباره تاخیر در انجام امور مطالعاتی برخی از پروژه‌ها اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح در این زمینه جاده دانسفهان به بوئین زهرا بود که مقداری عقب افتاده است و قرار شد ظرف مدت یک ماه این اقدامات انجام شود و به سمت اجرایی شدن عملیات عمرانی برویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.