با بسته خبرهای انتظامی هشت آبان ماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان "کهنوج" هنگام گشت زنی در حوالی روستای "لنگ آباد" به یک دستگاه پژو ۴۰۵، مشکوک و با علائم هشدار دهنده به آن دستور ایست دادند.

او افزود: سرنشینان خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت ماموران کردند که بلافاصله با آتش پر حجم ماموران روبه رو شده و با رها کردن خودرو و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو ۴۸۶ کیلوگرم تریاک را کشف کردند گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری در منطقه ادامه دارد.

کشف ۶۵ کیلو مواد مخدردر عملیات پلیس راه شمال

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف ۶۵ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر صنعتی و دستگیری ۳ مظنون در عملیات این پلیس خبر داد.

 سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:پلیس راه کرمان– بم در هنگام گشت زنی در سه راهی "سه کنج"، چند کیسه را در حاشیه جاده مشاهده کردند.

او افزود: پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم از سوی افسر گشت تیم پلیس راه، مشخص شد بسته‌ها حاوی مقادیری مواد مخدر هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان بیان کرد: در ادامه، پس از هماهنگی قضائی و درخواست حضور تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر در صحنه، یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ نفر سرنشین که مظنون به حمل موادمخدر کشف شده بود، دستگیر و به همراه مواد کشف شده به پاسگاه پلیس راه منتقل شدند.

او افزود: ماموران پس از توزین موادمخدر، مقدار ۴۹ کیلو و ۳۶۵ گرم هروئین، ۸ کیلو و ۱۶۰ گرم شیشه و ۸ کیلو و ۲۲۵ گرم سایر مواد مخدر صنعتی را کشف و جهت اقدامات قانونی به همراه افراد دستگیر شده به مرجع قضائی ارجاع دادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار