بسته خبرهای نظامی اول آبان ماه؛

درگیری تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان مسلح/ سرقت مسلحانه ناکام ماند

با بسته خبرهای نظامی اول آبان ماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با قاچاقچیان مسلح و کشف مواد مخدر در این عملیات خبر داد.

سرهنگ مهدی توسنگ گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان"کهنوج" با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از سمت شرق کشور به مناطق جنوبی استان کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران با گشت زنی و برپایی ایست و بازرسی در ورودی شهرستان"کهنوج" به یک دستگاه خودروی پژو دستور ایست دادند، اما سرنیشنان آن با تیراندازی به سمت ماموران از محل فرار کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به عملیات ضربتی تعقیب و مراقبت این خودرو بیان داشت: در ادامه سرنشینان مسلح این خودرو در مواجهه با آتش پر حجم ماموران، خودروی خود را در حاشیه جاده رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۹ کیلو شیشه کشف کردند.

او گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با حضور نیرو‌ها در منطقه و پاکسازی محدوده درگیری ادامه دارد.


انهدام باند سرقت احشام در فهرج

فرمانده انتظامی شهرستان"فهرج" از انهدام یک باند ۴ نفره سرقت احشام با کشف ۱۰ فقره سرقت دام سبک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا رفیع آبادی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام طی اواخر شهریور و مهرماه سال جاری در چند منطقه روستایی اطراف شهرستان فهرج موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و ۲ تن از آنان را به همراه یک مالخر طی چند عملیات جداگانه هنگام تردد در سطح شهر فهرج و یک نفر را در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ رفیع آبادی گفت: این متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ مورد سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کردند که در این رابطه ۱۱ راس گوسفند سرقتی نیز کشف شد.

او به دامداران بزرگ و دامداران ساکن مناطق روستائی توصیه کرد: به موارد امنیتی لازم در مکان نگهداری احشام خود توجه و تردد افراد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.

خودروی سرقت شده از بم در روبارجنوب کشف شد

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف یک دستگاه خودروی پژو سرقتی از شهرستان بم در عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید محمودی گفت: اوایل شهریورماه سال جاری سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهرستان بم به مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان رودبارجنوب اعلام و با توجه به احتمال ورود این خودرو از شهرستان‌های جنوب و شرق استان این مورد در دستور کار تیم‌های گشت انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه تیم گشت پاسگاه انتظامی"نهضت آباد" طی گشت زنی در شب سی ام مهرماه در محدوده روستای"جهادآباد" خودروی مسروقه را هنگام تردد در این روستا مشاهده و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب تصریح کرد: طی این عملیات خودروی سرقتی کشف و راننده آن دستگیر شد که اقدامات بعدی برای تحویل این خودرو به مالکش در دست انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.