سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم روز جهانی مربی که به میزبانی کانون مربیان فوتبال و فوتسال برگزار شد، اظهار داشت: از این که امروز در جمع مفاخر فوتبال ایران حضور داشتم، خیلی خوشحال هستم. جلسه امروز بسیار خوب بود و طبق گفته مسئولان قرار است در آینده اتفاقات خوبی برای فوتبال بانوان رخ دهد. با توجه به این که گروه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شده است، ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم. طبق برنامه به زودی ۴ بازی دوستانه با تیم‌های مختلف انجام می‌دهیم که می‌توانند در مسابقات جام ملت‌های آسیا به ما کمک زیادی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: فوتبال بانوان ایران برای اولین بار است که در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور دارد و قطعا ما در این بازی‌ها از نظر تجربه نسبت به دیگر رقبا ضعیف‌تر هستیم. در هر صورت ما برای حفظ آبروی ایران با تمام توان و قدرت خود به مصاف رقبا در جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت.


بیشتر بخوانید


ایراندوست درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی بانوان بیان کرد: حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال از بانوان داشته است در این مدت بی سابقه بوده و از روز اول این حمایت‌ها وجود داشته اند. خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال هم قول‌هایی داده اند تا در آینده این حمایت‌ها بیشتر شوند. امیدوارم این گونه حمایت‌ها در دیگر رشته‌های ورزشی هم وجود داشته باشند؛ زیرا پتانسیل دختران ایران بالاتر از این حرف‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
چرا واقعا ؟
آخرین اخبار