عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان درباره صعود بانوان ایرانی به جام ملت‌های آسیا و پرداخت پاداش به آن‌ها اظهار کرد: ما در کشورمان از لحاظ نیروی انسانی، پتانسیل‌های بالایی داریم و به جرات می‌توان گفت که از این لحاظ در آسیا حرف اول را می‌زنیم. از زمان روی کار آمدن این اعضای جدید فدراسیون به بحث بانوان نگاه ویژه‌ای شد.

او ادامه داد: حمایت از بانوان یکی از شعار‌های این فدراسیون بوده است. در وهله اول با حمایت‌های موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون توانستیم در بلاروس بازی‌های دوستانه‌ای انجام دهیم و وارد رنک بین المللی شویم؛ اما ما اردنی را بردیم که هفته پیش مقام قهرمانی به دست آورده بود و این اتفاق ارزش کار بچه‌ها را افزایش می‌دهد.

ماجدی درباره پاداش بانوان فوتبالیست گفت: قبل از بازی‌ها نیز عنوان شد. برای هر پیروزی پاداش جداگانه‌ای تعیین شد و رقم بسیار خوب و ویژه‌ای را برای این صعود به جام ملت‌های آسیا معین کرده ایم.

ماجدی درباره قرارداد اسکوچیچ گفت: قرارداد او تا پایان جام جهانی اعتبار دارد و اکنون به راحتی می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: در بازی‌های آسیایی و جهانی، خوب بازی کردن چندان ملاک نیست. در این مسابقات همه برای کسب عنوان حاضر می‌شوند و همه تیم‌ها خوب بازی می‌کنند.

او ادامه داد: من اطمینان دارم ناظم الشریعه و تیمش در بازی مقابل قزاقستان با سبکی دیگر بازی خواهند کرد و عملکرد بهتری خواهند داشت. به امید خدا به نیمه نهایی جام جهانی صعود خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار