نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره شرایط بانوان ملی پوش کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال بانوان خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار بزرگی رخ داد. تیمی که از رنکینگ خارج و در عرصه جهانی از تیم بلاروس ۶ گل خورده بود، موفق شد تا با ایجاد تغییراتی به موفقیت برسد و تیم قدرتمند اردن را شکست دهد. این موفقیت ارزشمندی است برای دختران ایرانی که اگر امکانات برای آنان فراهم شود، حتما به خوبی پاسخگو هستند. از تلاش غیرتمندانه کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسابقات آتی در هند هم بتوانیم مقام کسب کنیم و تیم برتر آسیا و صعود کننده به جام جهانی باشیم.

وی درباره زمان بازگشت و مراسم استقبال از تیم ملی گفت: بازیکنان قرار بود ساعت ۲:۳۰ بامداد وارد کشور شوند، اما به دلیل نقص فنی و ترک ایجاد شده در شیشه هواپیما و به منظور حفظ امنیت، پرواز به تعویق افتاد. آژانس هواپیمایی مجدد پرواز دیگری را هماهنگ و تیم ملی ساعت ۱۱:۳۰ امروز به تهران آمدند. مراسم استقبال هم با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و در حد بضاعت برگزار شد.

وی درباره زمان برگزاری اردو‌ها گفت: اردو‌ها را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد. صحبت‌هایی را هم با ایراندوست و کامرانی فر در همان فرودگاه کردیم. حتی یک لحظه هم از دست نمی‌دهیم چرا که کسب موفقیت حاصل برنامه ریزی‌های مداوم است. قطعا برنامه ریزی ما در راستای قرار دادن کادر فنی قوی تری با نظر ایراندوست در کنار این تیم است. عزم ما این است که تیم را تقویت کرده، خدمات دهیم و شرایط یکسانی را ایجاد کنیم تا بچه‌ها با ذهنی آسوده در اردو‌ها شرکت کنند. جامعه جهانی و AFC هم روی بحث بانوان بسیار تاکید دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره لباس بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان با پوشش بازی می‌کنند، استاندارد و سبک بودن لباس آن‌ها بسیار مهم است. واردات بخشی از لباس‌ها ممنوع شده و اگر نیاز باشد، قطعا بخشی را از خارج از کشور تهیه می‌کنیم. فرآیند طولانی‌ای در گمرک و وزارت صنعت و معدن طی می‌شود. انتظار من این است که علاوه بر تلاش فدراسیون، سازمان‌های دخیل در این امر هم کمک کنند تا بدون مشکل لباس‌ها به دست بازیکنان برسد.

او ادامه داد: با توجه به گرمایی که لباس‌ها ایجاد می‌کند، یک کیلو اضافه وزن هم برای بازیکنان مضر است. پوشش مناسب باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود. سایر سازمان‌ها هم باید این دختران را که نماینده زنان کشور هستند حمایت کنند تا بازیکنان استرس پوشیدن لباس نامناسب را نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
خیلی غلط میکنی وقتی کلی تولید کننده خوب تو کشور داریم
آخرین اخبار