خودروی لوکس Ford Bronco Heritage Edition با آپشن‌های متنوع و منحصر به فرد احتمالا سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، رنگ‌های مختلفی از جمله سفید و امکانات بسیار عالی برای Bronco در آینده در راه است. آپشن‌های زیادی برای فورد برونکو مدل سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. جدای از افزایش قیمت یک تعویض پالت چوبی در پکیج ساسکواچ مجهز به موتور چهار سیلندر، رنگ‌های جدید و البته فورد برونکو رپتور و نسخه اورگلیدز نیز در دسترس مشتریان خواهد بود. با این حال، می‌توان منتظر ویژگی‌های جدید دیگری نیز ماند. Bronco که در ابتدای سال جاری رونمایی شد، نسخه Heritage Edition را دریافت خواهد کرد و مهمتر از آن، این است که جزئیات بیشتری در مورد تریم و مشخصات این خودرو در نشریه Muscle Cars & Trucks ظاهر شده است.

فورد برونکو

ویژگی‌های فورد هریتیج ادیشن

طبق اطلاعات این نشریه، فورد هریتیج ادیشن با مجموعه‌ای از چرخ‌های چهار شیار عرضه می‌شود؛ ویژگی که از Bronco اصلی در سال ۱۹۶۶ گرفته شده است. MC&T همچنین حدس می‌زند که مدل جدید می‌تواند به رنگ سفید نیز عرضه شود که با رنگ ماشین اصلی مطابقت دارد. علاوه بر این، تریم جدید دارای یک جلوپنجره سفید است که ظاهراً با ورود Bronco در سال ۲۰۲۰ مورد آزمایش قرار گرفته است.

با این حال، مدل جدید به وضوح خود را از خط تولید متمایز و با Raptor و Everglades مجهز به غواصی هماهنگ می‌کند. فورد همچنین بسته Sasquatch را با نسخه Heritage عرضه خواهد کرد. همانطور که در اسناد فروشنده در این ماه تایید شده، Bronco Heritage و Heritage Limited در بالای محدوده نام پلاک حک خواهند شد. با توجه به اینکه Wildtrak در حال حاضر برای مدل کوتاهتر ۴۷ هزار دلار و برای نسخه چهار آن ۴۹ هزار دلار قیمت دارد، انتظار می‌رود قیمت سطح تریم جدید از مرز ۵۰ هزار دلار فراتر برود. پیش بینی می‌شود که نسخه Heritage Bronco تا پایان سال به بازار‌های جهانی عرضه شود.

خودروی Ford Bronco Heritage Edition


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار