طراحی ظاهری خودروی جدید فورد F-۱۵۰ Lightning چگونه است؟

رندر‌های جدید خودروی فورد F-۱۵۰ Lightning اطلاعات بسیاری را درباره این خودرو به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، تنوع مدل فورد F-۱۵۰ اکنون بیشتر از همیشه است و نه تنها پیکاپ‌های معمولی در طول‌ها و چیدمان مختلف کابین را شامل می‌شود، بلکه یک مدل عملکردی در قالب Raptor و همچنین یک نسخه کاملاً الکتریکی را ارائه می‌دهد.

پیش نمایش نسل جدید F-۱۵۰ SVT Lightning اطلاعات بسیاری را به ما ارائه می‌دهد و می‌گوید که این یک خودروی خیابانی و الکتریکی است و برخی می‌گویند این پیکاپ، مهمترین وسیله نقلیه برقی از زمان معرفی تسلا مدل S است.

در جلوی این خودرو چراغ‌های روشنایی LED و طراحی تهاجمی‌تر برای سپر با دو چراغ مه شکن گرد دیده می‌شود. جلو پنجره نیز بدون تغییر نسبت به مدل قبلی دیده می‌شود، هرچند اطراف چراغ‌های مه شکن دارای شکل آیرودینامیکی جدیدی است که یادآور نسل دوم فورد SVT Lightning است.

طراحی ظاهری خودروی جدید فورد F-۱۵۰ Lightning چگونه است؟

خودروی F-۱۵۰ Lightning با ظاهری اسپرت

به طور کلی همانطور که مشخص است، این پیکاپ دارای چرخ‌های بزرگ پنج پره است. گلگیر‌ها با ظاهری اسپرت از نظر بصری، به سپر جلو متصل شده اند و خط آن تا پشت سپر عقب نیز ادامه دارد. بدیهی است، این خودرو نیازی به اگزوز نیز ندارد، زیرا این کامیون با عملکرد فرضی جدید به نیروی الکتریکی متکی است.

با توجه به علاقه مندی مشتریان به پیکاپ‌های شهری، بعید به نظر می‌رسد که فورد میلیون‌ها دلار در توسعه نسخه خیابانی F-۱۵۰ Lightning سرمایه گذاری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار