رقابت Autocar’s Drivers of Change به زودی برگزار می‌شود

مسابقه Autocar، اقدام عالی برای ارتقاء استعداد‌های صنعت خودرو است و اگر به ایده‌ای برسید که به نفع صنعت خودرو باشد، ۵ هزار پوند برنده می‌شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از autocar، ابتکار سالانه رانندگان Autocar یک اقدام عالی برای ارتقاء استعداد‌های صنعت خودرو است، خلاصه آن که اگر به ایده‌ای برسید که به نفع صنعت خودرو باشد و آن را بهبود بخشد، می‌توانید ۵ هزار پوند برنده شوید و شاید فرصت‌های دیگری نیز در پی داشته باشد.

رقابت Autocar’s Drivers of Change

تا چه زمانی برای ارسال آثار به مسابقه فرصت هست؟

مهلت ارسال آثار امسال تا ۲۴ سپتامبر است و جزئیات بیشتری در وب سایت Autocar وجود دارد. سال گذشته، برای کمک به ترویج ابتکار، از برخی کارکنان Autocar خواسته شد تا ایده‌های خود را ارائه دهند. مت پریور می‌گوید: من تصمیم گرفتم که یک شرکت مهندسی معماری وسایل نقلیه الکتریکی انعطاف پذیر طراحی کنم، این محصولات در هر طول یا عرض، با هر اندازه باتری و اندازه موتور، به مربیان و تولیدکنندگان فروخته می‌شود.

خودروی الکتریکی

او افزود: هر چیزی از یک کوپه لوکس دوربرد تا یک ۴WD کوتاه برد به طور موثر تولید می‌شود و تولید کنندگان را از هزینه‌های ایجاد سخت افزار‌ها نجات می‌دهد، درست مثل رفتن به فورد و خرید موتور و گیربکس ولی نمی‌دانستم که دقیقاً در آن زمان، چیزی مشابه PACES در انگلستان توسط شرکت خودرو‌های الکتریکی وات در حال توسعه بود یا خیر. به هر حال، من از این موفقیت احساس خوشحالی می‌کنم و حتی اگر برای تبلیغ مسابقه امسال از من ایده‌ای خواسته نشود به همراه خبرنگار ویژه جیمز دیسدیل باز هم به آن‌ها پیشنهاد خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار