تصاویر جاسوسی خودروی شاسی بلند و برقی جدید جنسیس (GV60) لو رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، تصاویر جاسوسی جدیدی که از خودروی GV60 منتشر شده نشان می‌دهد که این خودروی برقی شرکت جنسیس منحصر به فرد است. زیرا جنسیس تلاش زیادی کرده تا طراحی این خودروی شاسی بلند خاص باشد. به نظر می‌رسد این خودرو شبیه به هیچکدام از ماشین‌های مشابهش نباشد.

جزئیات بیشتر درباره خودروی Genesis GV60

نشان Genesis و سنسور رادار در قسمت جلو پنهان شده است در حالی که در قسمت پشت هم نشان شرکت مشخص نیست و در اصل یک GV60 آماده تولید است. اسپویلر عقب با چراغ ترمز سوم نیز ظاهری اسپرت به این خودرو بخشیده اند.

گویا بخش لوکس هیوندای درباره مشخصات فنی این خودرو تردید داشته است، اما به نظر می‌رسد این نمونه اولیه بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی سوار شده است. اندازه آن به احتمال زیاد به اندازه Ioniq 5 و EV6 است، به این معنی که طول آن کمتر از ۴.۷ متر (۱۸۵ اینچ) است. استفاده از آینه‌های جانبی معمولی به جای دوربین‌های کوچک، یکی از تفاوت‌های کلیدی بین تصاویر جدید و طرح‌های قدیمی است. البته شاید به این دلیل باشد که قوانین بسیاری از کشور‌ها به خودروسازان اجازه نصب دوربین‌ها را نمی‌دهد و شرکت جنسیس راهی جز فروش GV60 با آینه‌های سنتی ندارد. تغییر به آینه‌های قدیمی نیاز به صفحه نمایش دوگانه در داخل کابین را از بین می‌برد.

طراحی خودروی Genesis GV۶۰ از نمای نزدیک

خودروی Genesis GV۶۰ از نمای نزدیک +تصاویر

کسانی که تصاویر جاسوسی را تهیه کرده اند نتوانسته اند داخل آن را ببینند، اما به نظر می‌رسد قسمت داخلی GV60 دارای تم رنگی قهوه‌ای روشن است. هنوز چیز‌های زیادی درباره اولین EV اختصاصی جنسیس نمی‌دانیم و انتظار می‌رود خودروی GV60 قبل از پایان سال جاری میلادی به بازار برسد.

طراحی خودروی Genesis GV۶۰


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار