نشت دود از لوله‌ ای که سوخت خودرو‌های ساخته شده در کارخانه فورد را تامین می‌ کند دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، کارخانه مونتاژ Flat Rock شرکت فورد موتور که موستانگ را تولید می‌کند، این هفته تولید خود را به دلیل تحقیقات مربوط به نشت گاز متوقف کرد. به گفته T. R. Reid سخنگوی فورد، در حالی که تولید در کارخانه مذکور قبلاً به دلیل تعطیلات کارگران متوقف شده بود، فورد تصمیم گرفت تعطیلات را حداقل تا جمعه تمدید کند؛ بنابراین تولید تا پایان هفته از سر گرفته نخواهد شد.

این وقفه برای بررسی نشت گاز و همچنین کمک به ساکنان همسایه که به دلیل این شرایط تخلیه شده اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. شایان ذکر است، وارن ایوانز فرماندار شهرستان وین، هفته گذشته به دلیل کشف بنزن در سیستم بهداشتی شهر، در این شهر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

ردیابی نشت گاز‌ در کارخانه فورد

شرکت فورد نشت گاز‌های خروجی از لوله‌ای را که سوخت خودرو‌های ساخته شده در کارخانه مذکور را تامین می‌کند، ردیابی کرده است. این شرکت خاطرنشان می‌کند که این کارخانه برای کارکنان باقی مانده ایمن است.

توقف تولید فورد موستانگ

رید می‌گوید، با این حال این شرکت تصمیم گرفته که اصلاح مشکل اساسی و کمک به جامعه آسیب دیده را در اولویت قرار دهد. در این راستا اتاق‌های هتلی را برای کسانی که منازلشان را تخلیه کرده اند تأمین کرده و به آن‌ها کارت هدیه داده تا هزینه غذا و سایر هزینه‌های ناشی از تخلیه را بپردازند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
حتما یکی از مسئولین ایرانی رفته آنجا مدیر شده دیده خیلی کیفیت داره و با پراید مقایسه کرده از روی لج خط تولید بسته
آخرین اخبار