رئیس جهاد کشاورزی باغملک گفت: یک فرد برای احداث سردخانه محصولات کشاورزی در قلعه تل اقدام کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیش بین، رئیس جهاد کشاورزی باغملک در خصوص احداث سردخانه محصولات کشاورزی گفت: یک فرد برای احداث سردخانه در قلعه تل اقدام کرده است و با گرفتن استعلام و مجوزهای لازم، ما نیز با او همکاری لازم را خواهیم داشت تا سریعتر این سردخانه را احداث کند.

او با بیان اینکه امیدواریم به زودی این سردخانه که هزار تن ظرفیت دارد به بهره برداری برسد، افزود: شهر باغملک نیز تاکنون چندنفری آمده اند و درخواست احداث سردخانه دادند که یک نفر از آن‌ها مجوز گرفت، ولی به علت نداشتن سرمایه کافی در خصوص انجام کار‌های اولیه اقدامی نشد.

پیش بین بیان داشت: بقیه متقاضیان تا این لحظه اقدامی نکردند و ما هم کماکان منتظر فردی هستیم که ورود کند و درخواست احداث بدهد تا ما نیز با او همکاری داشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی باغملک تصریح کرد:احداث سردخانه فرد باید حدود ۲۵درصد سهم آورده مانند زمین و گرفتن مجوزات، انشعابات، استعلامات برای اخذ تسهیلات به ما مراجعه کند تا پس از تامین اعتبار ما ایشان را برای دریافت تسهیلات معرفی کنیم و برای یک سردخانه هزار تنی تقریبا ۶ میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
باید سردخانه محصولات کشاورزی احداث شود. محصولات باغات و اراضی باید در جای مناسب نگداری شود