مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: طی شبانه روز گذشته ۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هندیجان بستری شدند که این مسئله خطرناک است.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته مراجعه افراد با علائم کرونا در شهرستان بسیار بیشتر شده است، هرچند این افزایش مراجعات از هفته پیش شروع شد، اما امروز شاهد جهش ناگهانی در مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان بودیم.

او افزود: به علت بد حال بودن ۳ نفر از مبتلایان، بخش بستری کرونا بیمارستان شهداء هندیجان را مجددا فعال کردیم و این افراد نیز هم اکنون در این بخش بستری هستند.

رئیسی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم در این پیک جدید همه مردم و ارگان‌های زیربط همانند گذشته در کنار کادر بهداشت و درمان با این بیماری مبارزه کنند، مراقبت‌هایی که در عین سادگی بسیار با اهمیت هستند؛ استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از دورهمی و تجمعات، مراقبت‌های لازمی هستند که چه مبتلا باشیم چه نباشیم باید با جدیت رعایت کنیم.

متخصص داخلی بیمارستان شهداء در پایان تاکید کرد: بر اساس بررسی‌هایی که در شهرستان هندیجان انجام شده، برگزاری «تجمعات شبانه جوانان» در پارک‌های اطراف شهر و دورهمی‌های خانوادگی، بیشترین عامل ابتلا و انتقال بیماری در میان مردم هستند.

این مقام مسئول هندیجان بیان داشت: اجتناب جدی جامعه از این تجمعات، در کنار تزریق سریعتر واکسن کرونا در افرادی که هنوز مراجعه نکرده اند، راه‌های هستند که در کاهش و کنترل بیماری در شهرستان هندیجان تعیین کننده و حیاتی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.