مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در خصوص ابهام ایجاد شده در مورد دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهداء هندیجان توضیحاتی ارائه داد.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری در آغاز متعلق به شهرستان ماهشهر بوده، ولی به دستور فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مقرر شد که به هندیجان منتقل شود، اما به علت آن که این دستگاه برای بیمارستانی با ۸۰ تخت بستری پیش بینی و خریداری شده و ظرفیت بیمارستان هندیجان ۳۲ تخت است، با مخالفت معاون درمان وزارت «متبوع» مواجه شد.

او افزود: بنابر این با توجه به نبود هیچ دستگاه اکسیژن ساز دیگری در استان تا زمان تهیه دستگاه نو، به ناچار و به جهت رفع کمبود اکسیژن بیمارستان شهداء هندیجان موقتا مقرر شد تا دستگاه اکسیژن ساز ۲۴۰ لیتری از ماهشهر به هندیجان داده شود که کاملا سالم بوده و برای ظرفیت بیمارستان شهداء هندیجان کافی است.

رئیسی بیان کرد: هیچ شهرستانی با جمعیت هندیجان و حتی بیشتر، در استان دستگاه اکسیژن ساز ندارد و آوردن این دستگاه به هندیجان، با رایزنی‌ها و همکاری‌های رئبس دانشگاه جندی شاپور اهواز و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر محقق شده است.

این مسئله اخیرا موجب انتقاد شهروندان در فضای مجازی و ایجاد موجی از انتقادات شده بود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.