شهرستان هندیجان با مشکلات زیادی در زمینه درمان مواجه است و بسیاری از شهروندان ناچارند به دیگر شهر‌ها مراجعه نمایند.

علیرضا گشتیل یکی از اعضای درمان شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به مشکلات درمانی در شهرستان هندیجان گفت: بسیاری از مردم در این منطقه مجبورند برای خدمات درمانی مطلوب‌تر به شهرستان ماهشهر یا سایر شهر‌های استان مراجعه کنند.

او افزود: علی رغم اینکه هندیجان دارای یک بیمارستان است، اما خدمات آن نامطلوب بوده، و یک همت بزرگ لازم است تا مسائل و دشواری‌های مردم در زمینه درمان برطرف گردد.

گشتیل بیان کرد: قصد ما متهم کردن کسی یا زیر سوال بردن افراد نیست، زیرا طی چند وقت گذشته با راه اندازی بخش دیالیز و افزایش دستگاه‌های دیالیز گر باعث شده تا بیماران کلیوی در هندیجان مجبور به مراجعه در بیمارستان‌های ماهشهر نباشند و این مسئله نشان می‌دهد که اگر سایر بخش‌ها نیز سر و سامان یابند، بیماران کمتری در شرایط کرونا ناچار به رجوع در مراکز درمانی سایر شهر‌ها باشند.


بیشتر بخوانید


این عضو درمان شهرستان ماهشهر که پیشتر نیز در هندیجان زندگی می‌کرد در خصوص مشکلات پزشک قانونی هندیجان اظهار داشت: بسیاری از شهروندان هندیجانی برای گرفتن جواز کفن و دفن یا افراد آسیب دیده از درگیری و نزاع و تصادفی ناگریز هستند در نبود پزشک قانونی به ماهشهر سفر کنند.

علیرضا گشتیل تصریح کرد: هر چند دفتر پزشک قانونی در هندیجان دایر است، اما پزشک آن به صورت کامل در هفته فعال نیست و بنابراین؛ علاوه بر آنکه بیماران سکته قلبی و مغزی و همچنین نیازمند جراحی اضطراری مستقیما به ماهشهر مراجعه می‌نمایند، ۹۰ درصد بیماران ارتوپد، نزاع و تصادفی نیز به سایر شهر‌ها رجوع می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.