هفته هفتم لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۲ دیدار در شهر‌های قم و مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید.

شب گذشته ۵ مسابقه برگزار شدند که در پایان تیم‌های مدعی سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند قزوین موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در بازی‌های امروز ابتدا تیم‌های مجتمع فردوس قم و چیپس کامل مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان چیپس کامل مشهد موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. در این بازی که به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، سید سجاد رضوانی و امید رخشانی موفق شدند برای چیپس کامل گلزنی کنند و تک گل فردوس را هم سیدمصطفی موسوی خواه به ثمر رساند.

در آخرین بازی امشب هم ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود عبور کند. این دیدار به میزبانی زندی بتن و در سالن بعثت کلاردشت برگزار شد.

با پایان رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم‌های سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در جایگاه‌های اول تا سوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال مسابقات هفته هشتم روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ آبان ماه) هفته آینده در شهر‌های مختلف کشور شروع می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار