سرمربی تیم فوتسال فردوس قم بعد از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ برتر بعد از ۶ هفته از تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مجتمع فردوس قم این فصل موفق نشده است نتایج خوبی کسب کند؛ به طوری که این تیم در ۳ بازی گذشته با نتایج سنگینی مغلوب حریفان خود شده است. فردوس قم تا قبل از شروع هفته هفتم با ۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

علی زندی پور، سرمربی تیم فوتسال فردوس قم بعد از این که هدایت قمی‌ها را در مسابقات لیگ برتر بر عهده گرفت نتوانست رضایت هواداران این تیم را جلب کند و در نهایت بعد از جلسه‌ای که امروز با رسول قلی زاده، مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم برگزار کرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد. سعید دل انگیز و هادی پهلوان، ۲ مربی این تیم هم بعد از جدایی زندی پور از فردوس قم جدا شدند.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر روز جمعه هفته جاری باید از ساعت ۱۷ به مصاف تیم چیپس کامل مشهد برود. این در حالی است که وضعیت سرمربی فردوس قم مشخص نیست و باید دید چه کسی به عنوان سرمربی سکان هدایت این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر بر عهده خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


مسئولان تیم فوتسال مجتمع فردوس قم قصد دارند در ادامه مسابقات لیگ برتر از سرمربی غیر بومی در تیمشان استفاده کنند. از همین رو شنیده می‌شود محمود خوراکچی، رضا لک و اسماعیل تقی پور جزء گزینه‌هایی هستند که مسئولان فردوس قم روز‌های آینده باب مذاکره با آن‌ها را باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار