اردوی تیم ملی فوتسال قرار بود فردا آغاز شود، اما به دلیل مخالفت باشگاه‌های لیگ برتری این اردو لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، قرار بود فردا بعد از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر شروع شود. هدف از برگزاری این اردو آماده سازی ملی پوشان جهت انجام ۲ بازی دوستانه با ایتالیا بود. حال به دلیل فشردگی مسابقات لیگ برتر و حساس بودن رقابت‌ها، باشگاه‌های لیگ برتری با برگزاری اردوی تیم ملی مخالفت و اعلام کرده اند که در این برهه زمانی حاضر نیستند بازیکنان خود را به اردوی تیم ملی بفرستند.

باشگاه‌هایی مثل مس سونگون و کراپ الوند قزوین به دلیل این که در تیم‌های خود بازیکنان ملی پوش زیادی دارند، حاضر نشدند بازیکنان خود را به اردوی تیم ملی اعزام کنند. به همین دلیل ناظم الشریعه و دستیارانش تصمیم گرفتند اردوی تیم ملی فوتسال را لغو کرده تا تیم‌های باشگاهی از این قضیه متضرر نشوند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا قرار است اواخر آذر ماه و همزمان با ایام فیفادی یعنی ۲۵ و ۲۷ آذر ماه برگزار شود. ظاهرا اردوی بعدی تیم ملی فوتسال ۵ روز قبل از بازی با تیم ملی ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار