معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۳۰۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۹۰بیمار جدید شامل ۱۵بستری و ۷۵مورد سرپایی شناسایی شد.

او افزود: از این تعداد ۳۸ مورد از بیرجند، یک مورد از بشرویه، ۲ مورد از درمیان، ۳ مورد از سرایان، ۵ مورد از طبس، ۳مورد از فردوس، ۱۹ مورد از قاین و ۵ مورد از نهبندان بودند.

مهدی زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۷۰ نفر از آن ها کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: از این تعداد ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر از آن ها نامساعد است.

او ادامه داد: تاکنون ۳۱هزار و ۸۷۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

مهدی زاده بیان کرد: تا روز گذشته ۹۲هزار و ۴۱۵ تست مولکولی کرونا در استان انجام شده که ۳۳هزار و ۱۳۷بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۹۷هزار و ۴۸۲ نفر نوبت اول، ۳۱۶هزار و ۱۵۴ نفر نوبت دوم و ۱۰هزار و ۴۰ نفر نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار