رئیس میراث فرهنگی زرند گفت: یک واحد بوم گردی در زرند که با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده است، امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز طی آئینی با حضور عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، علی صادق زاده فرماندار، عباس فتاحی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان زرند، یک واحد بوم گردی در روستای نعیم آباد زرند به بهره برداری رسید.

صادق زاده، فرماندار زرند در این مراسم ابتدا با شنیدن مسائل و مشکلات سرمایه گذار اجرای این پروژه گردشگری اقتصاد مقاومتی محور، ضمن دستور موکد بر پرداخت تسهیلات بانکی فوری و کمکی  به منظور حمایت از سرمایه گذار این طرح، گفت: تمامی مسئولان اجرایی شهرستان زرند، حامی سرمایه گذاران بخش گردشگری هستند.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه روستا‌ها به منظور توسعه صنعت گردشگری، افزود: صنایع و معادن فعال شهرستان نیز برای  اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد و موظف به مساعدت و یاری دادن در این زمینه هستند.

محمد اسلامی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند نیز با بیان اینکه این واحد بوم گردی اصیل با ساختاری سنتی، ایرانی و روستایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده است، گفت: این واحد بوم گردی در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

او تصریح کرد: این واحد بوم گردی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری مالک این مجموعه برای ۵ نفر اشتغال زایی داشته است.

نعیم‌آباد روستایی از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند در استان کرمان است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار