هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و فردا هم با برگزاری ۲ مسابقه به پایان می‌رسد. امروز در اولین و حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت ۱۶ تیم‌های  مس سونگون و فولاد زرند ایرانیان در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کند. علیرضا عسکری (۲گل)، محمد حسین درخشانی و بهمن جعفری هر کدام یک گل موفق شدند برای مس به ثمر برسانند. همچنین امیرعلی محمدپور هم تک گل فولاد زرند را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان ساوجی‌ها توانستند با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست داده و هفتمین پیروزی متوالی خود را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آوردند. تیم فوتسال سن ایچ ساوه با این برتری ۲۱ امتیازی شد و هم چنان در صدر جدول قرار دارد.

در یکی دیگر از مهم‌ترین دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال امشب ۲ تیم راگای تهران و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید آیت الله طالقانی شهر ری به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و در همان رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باقی ماند.


بیشتر بخوانید


سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۲ مسابقه پایان می‌رسد. ابتدا تیم‌های مجتمع فردوس قم و چیپس کامل مشهد به مصاف هم می‌روند و زندی بتن کلاردشت هم از مقاومت البرز پذیرایی خواهد کرد.

نتایج کامل مسابقات امشب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون ۴      فولاد زرند ایرانیان یک

سن ایچ ساوه ۵      سپاهان اصفهان ۲

راگای تهران یک     گیتی پسند اصفهان ۳

ملی حفاری اهواز ۳       کراپ الوند قزوین ۶

شهروند ساری ۳       فرش آرای مشهد ۴

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار