سرهنگ نجفی گفت: شهداء و جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید والا مقام "رحمت اله پیری" و جانباز سرافراز"وحید حاتمی لک" گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حاصل رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران و جانبازان است.

او افزود: حفظ ارزش‌های شهداء و جانبازان از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران بها سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه خانواده شهداء و جانبازان بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: بر ما وظیفه است که قدردان انسان‌هایی باشیم که در مسیر اعتلای کلمه الله و عزت و عظمت این ملت کوشش و بهترین سرمایه‌های خود را در این راه فدا کردند.

او در ادامه عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم شهداء عنوان و مطرح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: همانگونه که شهیدان و جانبازان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از خانواده‌های گرانقدر شهیدان و جانبازان کوشا باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.