جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

استان ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید است

سردار کریمیان گفت: استان ایلام آماده برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید است و با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار کریمیان، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در دیدار با سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

او ادامه داد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چرا که یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

او  افزود: الحمدالله استان آماده برگزاری این کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

او با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه اظهار کرد: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

او مطرح کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آن‌ها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.