سردار القاصی مهر با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی برای امنیت مردم از جان خود هم خواهد گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید یاسر طاهری از شهدای مدافع وطن اظهار داشت: نیروی انتظامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در آستانه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

او افزود: اگر امروز دنیا، روی ایران اسلامی حساب ویژه‌ای باز کرده است به واسطه همین فرهنگ والای شهادت‌طلبی در نیرو‌های مسلح است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها از عزت و اقتدار برخوردار است.

او یادآور شد: شهدا و خانواده آن‌ها از بهترین متاع خود برای امنیت و آرامش وطن گذشتند و امروز تمام مردم و مسئولان موظفند قدردان آنان باشند.

سردار القاصی مهر با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت اظهار داشت و مخلان نظم و امنیت بدانند مکتب شهدا همچنان باقیست امنیت مردم خط قرمز ماست و برای نهادینه کردن آن در جامعه، همکاران ما از هیچ کوششی حتی به قیمت از دست دادن جان عزیز خود کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.