مسئولانی از اداره صمت و تعزیرات استان به منظور کنترل قیمت ها ، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بررسی تخلفات از اصناف شهر سمنان بازدید کردند.

ناصری معاون تعزیرات حکومتی استان سمنان در حاشیه بازدید نظارت بر اصناف شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت:  در راستای برنامه های دولت سیزدهم ‌و سازمان تعزیرات ، گشت مشترکی با حضور استانداری ، اصناف و صنعت انجام شد و بیشترین‌ تخلفات در خصوص  درج نکردن قیمت و مقررات صنفی بود که تذکرات لازم دراین بازدید داده شد.

وی افزود: و در راستای سیاست سازمان تعزیرات پس از بازدیدهای انجام شده ، در صورت وقوع تخلف روسای شعب در همان محل تصمیم گیری های لازم را در خصوص جریمه های مربوطه انجام خواهند داد.

تشنه دل رئیس سازمان صمت استان هم گفت: بازدید ها روزانه انجام می شود و هدف از این بازدید شناسایی وضعیت موجود در کالاهای اساسی بود.

وی افزود: در این ‌بازدید مشخص شد کمبودی کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد اما آنچه موجب رنجش مردم می شود افزایش قیمت ها است.

تشنه دل ادامه داد: ارائه ندادن فاکتورهای لازم توسط فروشندگان ، بیشترین تخلفات قابل مشاهده بود که منجر به گران فروشی خواهد شد .

وی ابراز داشت: در خصوص بازار مرغ هم ، کمبودی در استان وجود ندارد و قیمت از میانگین کشوری پایین‌تر است وامید می رود این رویه ادامه یابد.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: بازرسی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.