مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان گفت: بر اساس تصویب قانون قاچاق، وظایف سازمانی ماینر‌های قاچاق به سازمان اموال تملیکی واگذار شد.

نظام دوست مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: بر اساس تصویب قانون قاچاق در سال ۹۲ و وظایف سازمانی ماینر‌های قاچاق به سازمان اموال تملیکی واگذار شد.

او در ادامه بیان داشت: امسال ۲۴۵ فقره پرونده ورودی ماینر قاچاق به سازمان اموال تملیکی خوزستان داشته است که از این تعداد ۶۷ فقره به نفع دولت ضبط قطعی شده است و ۱۵ فقره از این پرونده‌ها برائت شد.

نظام دوست با اشاره به ارزش ریالی این ماینر‌های ضبط شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این ماینر‌ها حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان در پایان گفت: قانون گزار برای ماینر‌های ضبط قطعی شدن تکلیفی تایین نکرده است و پرونده‌های ماینر تا زمانی که دستورالعمل برای تعین و تکلیف آن‌ها به سازمان ابلاغ نشود و باید انبار شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مشکلات ماینر‌ها برای انبار‌ها نداشتن دستورالعمل است و مرور زمان باعث از بین رفتن کمیت و کیفیت کاسته شود و ارزش مالیات آن‌ها نیز کم می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.