مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس اهواز دستان سارق سیم برق را بست

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم ۱۵ متر کابل برق کشف شد، افزود: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و متهم در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

کشف ماینر‌های قاچاق در بهبهان

سرهنگ مختار حیدری، معاون هماهنگ کننده استان خوزستان گفت: در پی استفاده غیرمجاز برخی افراد از دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اماکن خصوصی که باعث وارد آوردن فشار و بار اضافی به شبکه برق شهری و قطع برق در ساعات اوج مصرف و نارضایتی شهروندان در شهرستان می‌شد، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی مکان‌های موردنظر را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از اماکن مذکور در مجموع تعداد ۲۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و ۴ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

سارقان مشاعات ساختمانی در اهواز با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این کلانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: سارقان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت مشاعات ساختمانی و سایر عناوین اعتراف کرد و متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

سارقان حرفه‌ای منزل در دزفول در دام پلیس

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از اخذ گزارش وقوع یک فقره سرقت منزل، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی هویت سارقان که ۳ نفر بوده و با یک دستگاه پژو نقره‌ای با پلاک مخدوش اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های با مقام قضایی طی یک عملیات ضریتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او اظهار کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به ۶ فقره سرقت منزل معترف و در بررسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل؛ طلا، یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت گازی غیرمجاز کشف شد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی جهت رسیدگی معرفی شدند.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

کشف ۴۹۷ قطعه عتیقه قیمتی در رامهرمز

سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دنبال دریافت یک گزارش مبنی بر حمل و قاچاق عتیقه جات و اشیاء قیمتی با پژو ۴۰۵، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان رامهرمز قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی و با گشت زنی هدفمند خودروی مذکور را شناسایی و طی عملیاتی منسجم و ضربتی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی ارزش ریالی عتیقه جات کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از شهروندان خواست، در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در بن بست پلیس

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۶ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت معترف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی پلیس ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد و مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مقام قضایی ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه اسلحه کلت کمری و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل و ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

خودروی سارق شوشی در ایستگاه پلیس متوقف شد

سرهنگ روح اله یاری فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی هدفمند و فعال در حوزه استحفاظی و پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و خودروی مذکور را طی اقدامی متوقف کردند و پس از استعلام مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان اهواز بوده و در همین ارتباط راننده که سابقه سرقت مسلحانه در پرونده خود داشته و تحت تعقیب مقام قضایی بوده نیز دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه متهم در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف، همچنین دارای سابقه سرقت مسلحانه احشام در سال ۹۶ و تیراندازی به سمت عوامل انتظامی غیزانیه اهواز و مجروح شدن ۲ نفر اعتراف کرد، افزود: پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

ناکامی سارقان سیم برق در اهواز/ ماینر‌ها در بهبهان خاموش شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.