در بسته حوادث چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ بخوانید:

پلیس خوزستان، امنیت را از سارقان سلب کرد/ شیشه‌ها در بهبهان درهم شکستند

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۳ سارق در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و مأموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی هویت ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی، که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت شامل: ۳ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت کابل برق، ۳ فقره سرقت اماکن و یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستبند پلیس اهواز بر دستان سارق به عنف تلفن همراه

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۳ با انجام کار اطلاعاتی هویت سارق به عنف تلفن همراه را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۹ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف نمود و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

توقف محموله شیشه در ایستگاه پلیس بهبهان

سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان، با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کنترل محور‌های مواصلاتی در محور" زیدون به بهبهان" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را جهت بازرسی طی عملیاتی متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی ازخودروی توقیفی مقدار ۴۹ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۲ کیلوگرم شیشه مرطوب که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ حیدری در خاتمه با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این زمینه و معرفی آنان به مراجع قضائی افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای تلفن همراه در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، هویت یک سارق حرفه‌ای تلفن همراه را شناسایی و طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت تلفن همراه اشاره کرد و بیان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارق احشام در ایذه با دستان بسته

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس پاسگاه سوسن غربی با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک سارق احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستبند پلیس ایذه بر دستان ۲ سارق حلقه زد

سرهنگ سفیدپوست در ادامه به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش آسایش و آرامش شهروندان و مقابله با سارقان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح منسجم پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ۲ سارق شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با شماره تنه و موتور مخدوش را نیز توقیف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی ایذه؛ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان سیم برق در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با گشت زنی نامحسوس و هدفمند و با اقدامات تخصصی یک باند ۴ نفره سارقان سیم برق را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان در بازجویی فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار