مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان پیش بینی گفت :روند فعال سازی تدریجی جایگاه‌های توزیع سوخت در استان کرمان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: تا چند ساعت آینده همه جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی در منطقه کرمان به مدار برگردند و سوخت گیری بتدریج عادی شود. 

نورالدینی با اشاره به اختلال ایجاد شده در شبکه سوخت هوشمند در سراسر کشور و استان پهناور کرمان افزود: اکنون توزیع بنزین با نرخ آزاد وبدون کارت انجام می‌شود و پس از رفع مشکل، سهمیه ۱۵۰۰ تومانی ذخیره شده قابل استفاده است.

 مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: با تلاشی که‌همکاران ما انجام داده اند تا این لحظه بیش از ۸۵ جایگاه ما فعال است و بقیه جایگاه‌ها در حال راه اندازی هستند.

او افزود: توزیع سوخت به صورت ۳ هزار تومانی در حال انجام است و همچنین نفت و گازدر مجاری عرضه در حال توزیع است.

نورالدینی بیان کرد: تمام جایگا‌های سوختمان تا امشب فعال می‌کنیم.

او تصریح کرد: جای هیچ نگرانی نیست و بیش از ۶۰ یا ۷۰ درصد در تمام شهرستان‌ها و در هر شهرستانی یکی یا ۲ جایگاه را فعال کردیم.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: تا این لحظه بیش از ۸۵ جایگاه در سطح استان کرمان فعال هستند و این روند ادامه دارد؛ و همکاران ما در مسیر‌ها در حال فعال کردن جایگاه‌ها هستند.

او ادامه داد: سهمیه ۱۵۰۰ تومانی در کارت سوخت مردم باقی می‌ماند و به محض اینکه سامانه ارتباطش برقرار شد، مردم می‌توانند مجددا از ان سهمیه بهره ببرند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.