مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته وحدت و هفته تربیت بدنی، یک باشگاه بزرگ ورزشی با حمایت این صندوق در شهرستان زابل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامعلی صمصامی  مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان   در مراسم افتتاح باشگاه ورزشی در زابل اظهارداشت: این باشگاه ورزشی از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد حمایت قرار گرفت و پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای راه‌اندازی آن پراخت شده است.

وی با اشاره به حمایت ویژه صندوق از کارآفرینان جوان در سیستان و بلوچستان افزود: در منطقه سیستان با توجه به خشکسالی‌های دو دهه اخیر، در تلاشیم تا شغل‌های نوپا و جدید را حمایت کنیم تا مردم با شغل‌هایی که وابسته به آب نباشد منبع درآمدی داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز به تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و گفت: در این ۲ سال که کرونا، باشگاه‌های ورزشی را مورد مخاطره قرار داده، تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه داران و سمن های ورزشی کمک زیادی کرده است.

ادهم کُرد ادامه داد: مجموعه فرهنگی ورزشی هالک که در حوزه بدنسازی فعالیت خواهد کرد، به جدیدترین دستگاه‌های ورزشی و بدن سازی مجهز شده و جوانان شهرستان‌های شمالی استان می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار