رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: یازدهمین دوره رقابت‌های کمیته نن شائولین چوان ووشو این استان از دوم آذر به مدت ۲ روز در زاهدان برگزار شد.

یازدهمین دوره رقابت‌های کمیته نن شائولین چوان ووشو سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها یادواره شهدای مظلوم مرزبان دشت چالدران با حضور هشت تیم از شهرستان‌های خاش، زاهدان، ایرانشهر و کمیته وینگ چونگ باشگاه اداره راه و شهرسازی، باشگاه ورزشی تک رزم، خلیج فارس و مدرسه ووشو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

شیبک  ادامه داد: در پایان تیم‌های باشگاه‌های تک رزم، خلیج فارس و مدرسه ووشو زاهدان مقام‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های این استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار