مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ میلیارد ریال خسارت همزمان با شیوع ویروس کرونا به باشگاه‌های ورزشی این استان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از زمان شیوع کرونا در مجموع ۱۶۰ باشگاه ورزشی ضرر و زیان دیده که برخی از آن‌ها نیز مجبور به تعطیلی باشگاه‌های خود شده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به شیوع این ویروس منحوس و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به این بیماری در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، تمامی اماکن ورزشی استان در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تعطیل شدند که همین تعطیلی باشگاه‌ها نیز موجب و ضرر و زیان باشگاه داران شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا برخی رشته‌های ورزشی نظیر ورزش‌های همگانی و باستانی به طور مجازی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

او با تبریک هفته ورزش و جوانان گفت: ۱۵ طرح ورزشی همزمان با این هفته در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد و ورزشکاران استان همزمان با این ایام به مزار سردار شهید سلیمانی اعزام خواهند شد.

کرد اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با راه‌اندازی ۳۰۷ خانه ورزش روستایی و ۱۲۸ زمین چمن مصنوعی در سال ۹۸ رکوردار در کشور بوده است.

او بیان کرد: بیش‌از ۱۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد که تمام تلاش این اداره کل در تکمیل و بهره‌برداری از آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاورد‌های حوزه ورزش گفت: سرانه ورزشی این استان از ۴۱ سانت در سال گذشته به ۵۳ سانتی متر رسیده که رشد قابل توجهی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار