مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۷۵ تردد از ابتدای امسال تا کنون در مسیر‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۷۵ تردد در ۶ ماهه نخست سالجاری در مسیر‌های ارتباطی این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۴میلیون و ۷۰۵ هزار و ۱۱۵ تردد کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه کاهش تردد‌های این مدت تحت تاثیر شیوع ویروس کروناست اظهارداشت: با توجه به روند صعودی ابتلا به کرونا در جامعه توصیه همه مسوولان و دست اندرکاران به مردم ماندن در خانه و کاهش تردد است.

او افزود: سرعت متوسط تردد در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان در مدت مذکور ۸۲ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ کیلومتر بر ساعت افزایش سرعت مشاهده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان مدیریت راه‌های استان بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده این مدت به مسیر‌های خاش – سراوان و برعکس و میرجاوه – زاهدان اختصاص دارد.

او بیان کرد: همچنین پرترددترین مسیر‌های ارتباطی حوزه زیر پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سالجاری زابل – هیرمند و برعکس و زهک – مرز میلک و برعکس بوده است.

کرد با بیان اینکه گشت‌های نظارتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت شهروندان مشغول به فعالیت هستند افزود: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان برای اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار