جعفری گفت: بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جعفری رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در آئین اختتامیه کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: فعالیت دبیرخانه کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری از پارسال آغاز شده است.

او با یادآوری اینکه در آیین اختتامیه این مراسم ۲۳ نفر در بخش‌های مختلف جشنواره حائز رتبه‌های برتر شدند، ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش عمومی و بخش ویژه اختصاص داشت که در بخش عمومی به همه شهدای دفاع‌مقدس و در بخش ویژه به شهدای غواص، مدافعان حرم و مدافعان سلامت پرداخته شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان بااشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های بارز این جشنواره، استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان ذیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان زنجان بود، افزود: بعد از آغاز به کار دبیرخانه این جشنواره و با توجه به مهلتی که برای ارسال آثار به این دبیرخانه داده شده بود،  بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه مذکور برای داوری ارسال شد.

جعفری با یادآوری اینکه در مجموع ۲۳ اثر در این جشنواره حائز رتبه برتر شدند، گفت: در بخش شعر هزار و ۱۲ اثر، در بخش خاطره‌نویسی ۵۲۰ اثر و در بخش داستان‌نویسی نیز ۴۷۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم از همه برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه از برگزاری برنامه‌های متنوع توسط کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان که توسط جهاد دانشگاهی زنجان انجام می‌شد، خبر داد و افزود: برگزاری همین برنامه‌های متنوع باعث شد تا کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری به عنوان یکی از کمیته‌های موفق این کنگره ملی لقب بگیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.